понедельник, 2 декабря 2019 г.

Дизайнер BioShock воспроизвёл в No Man's Sky уровень из Doom Designer BioShock reproduces Doom level in No Man's Sky

Original news

Designer Bioshock JP LeBreton reproduced the iconic E1M1 level from the classic Doom1993 game in No Man's Sky. To do this, he used the assets from the latest update called Synthesis.
And although there are slight differences between the levels due to technical aspects, the result looks amazing. True, there are no demons or zombie marines in the remake, but there are still opening doors, a working “exit to level” switch, and a few surprises. The level is on the planet with coordinates 0DDC: 0085: 0469: 0017 ...

Just a real picture and a sense of nostalgia that we will like in terms of the game. Sorry for the monsters we will not meet for sure.

Дизайнер Bioshock JP LeBreton воспроизвёл культовый уровень E1M1 из классической игры Doom1993 года в No Man's Sky. Для этого он использовал ассеты из последнего обновления под названием Synthesis.
И хотя между уровнями есть небольшие отличия, обусловленные техническими аспектами, выглядит результат потрясающе. Правда, в ремейке нет ни демонов, ни зомби-морпехов, но открывающиеся двери, работающий переключатель «выхода на уровень» и несколько сюрпризов всё же есть. Уровень находится на планете с координатами 0DDC: 0085: 0469: 0017...

Просто реальная картинка и чувство ностальгии, что нам понравится в плане игры. Жаль монстров мы не встретим точно. 



2 комментария: