Original news
Bien que, à l'origine, Larian Studios, les développeurs de Divinity: Original Sin 2, n'allaient pas exprimer leur jeu, finalement, le studio a changé d'avis. Maintenant, nous entendrons plus de quatre-vingts mille lignes de milliers de caractères différents. Le grand projet et l'action de la voix sont cool, d'autant plus que le dernier jeu est sorti cool. Nous attendons donc le projet en septembre 2017!
Αν και αρχικά οι Larian Studios, οι προγραμματιστές της Θεότητας: Original Sin 2, δεν πρόκειται να φωνήσουν το παιχνίδι τους, τελικά το στούντιο άλλαξε το μυαλό του. Τώρα θα ακούσουμε περισσότερες από ογδόντα χιλιάδες παρατηρήσεις από χιλιάδες διαφορετικούς χαρακτήρες. Μεγάλο έργο και φωνητική δράση είναι δροσερό, ειδικά από τότε που το τελευταίο παιχνίδι βγήκε δροσερό. Έτσι, περιμένουμε το έργο το Σεπτέμβριο του 2017!
Хотя изначально Larian Studios, разработчики Divinity: Original Sin 2, не собиралась озвучивать свою игру, в итоге студия всё же передумала. Теперь мы услышим более восьмидесяти тысяч реплик от тысячи различных персонажей.
Большой проект и озвучка это классно, тем более прошлая игра вышла классной. Значит ждём проекта в сентябре 2017 года!
Although originally Larian Studios, the developers of Divinity: Original Sin 2, was not going to voice their game, eventually the studio changed its mind. Now we will hear more than eighty thousand remarks from thousands of different characters. Great project and voice acting is cool, especially since the last game came out cool. So we are waiting for the project in September 2017!
Obwohl anfangs die Larian Studios, die Entwickler von Divinity: Original Sin 2, nicht ihr Spiel spielen wollten, veränderte sich das Studio schließlich. Jetzt hören wir mehr als achtzigtausend Bemerkungen aus Tausenden von verschiedenen Charakteren. Großes Projekt und Stimme handeln ist cool, zumal das letzte Spiel kühl kam. Also warten wir im September 2017 auf das Projekt!
Bien que, à l'origine, Larian Studios, les développeurs de Divinity: Original Sin 2, n'allaient pas exprimer leur jeu, finalement, le studio a changé d'avis. Maintenant, nous entendrons plus de quatre-vingts mille lignes de milliers de caractères différents. Le grand projet et l'action de la voix sont cool, d'autant plus que le dernier jeu est sorti cool. Nous attendons donc le projet en septembre 2017!
Αν και αρχικά οι Larian Studios, οι προγραμματιστές της Θεότητας: Original Sin 2, δεν πρόκειται να φωνήσουν το παιχνίδι τους, τελικά το στούντιο άλλαξε το μυαλό του. Τώρα θα ακούσουμε περισσότερες από ογδόντα χιλιάδες παρατηρήσεις από χιλιάδες διαφορετικούς χαρακτήρες. Μεγάλο έργο και φωνητική δράση είναι δροσερό, ειδικά από τότε που το τελευταίο παιχνίδι βγήκε δροσερό. Έτσι, περιμένουμε το έργο το Σεπτέμβριο του 2017!
Хотя изначально Larian Studios, разработчики Divinity: Original Sin 2, не собиралась озвучивать свою игру, в итоге студия всё же передумала. Теперь мы услышим более восьмидесяти тысяч реплик от тысячи различных персонажей.
Большой проект и озвучка это классно, тем более прошлая игра вышла классной. Значит ждём проекта в сентябре 2017 года!
Although originally Larian Studios, the developers of Divinity: Original Sin 2, was not going to voice their game, eventually the studio changed its mind. Now we will hear more than eighty thousand remarks from thousands of different characters. Great project and voice acting is cool, especially since the last game came out cool. So we are waiting for the project in September 2017!
Obwohl anfangs die Larian Studios, die Entwickler von Divinity: Original Sin 2, nicht ihr Spiel spielen wollten, veränderte sich das Studio schließlich. Jetzt hören wir mehr als achtzigtausend Bemerkungen aus Tausenden von verschiedenen Charakteren. Großes Projekt und Stimme handeln ist cool, zumal das letzte Spiel kühl kam. Also warten wir im September 2017 auf das Projekt!
Комментариев нет:
Отправить комментарий