вторник, 4 февраля 2020 г.

Билл Мюррей вернулся в «День сурка» в рекламе Jeep Bill Murray Returns to Groundhog Day in Jeep Commercial

original news
Groundhog Day was held in Pennsylvania on Sunday, February 2, determining when spring would come, and in the evening of that day in Florida, Super Bowl 2020 was held - the decisive game of the US National Football League, the winner of which was the Kansas City team. Jeep car manufacturers decided to take advantage of this coincidence and released a commercial for Super Bowl in which Bill Murray returns to the movie Groundhog Day .....



good advertising is the key to the brand’s popularity, so ideas in such videos look very fresh and even bold. Moreover, the participation of famous actors in them is pleasant.
Le Groundhog Day a eu lieu en Pennsylvanie le dimanche 2 février, déterminant l'heure du printemps, et le soir de ce jour en Floride, le Super Bowl 2020 a eu lieu - le match décisif de la US National Football League, dont le vainqueur était l'équipe de Kansas City. Les constructeurs automobiles Jeep ont décidé de profiter de cette coïncidence et ont publié une publicité pour le Super Bowl dans laquelle Bill Murray revient au film Groundhog Day .....



une bonne publicité est la clé de la popularité de la marque, de sorte que les idées dans ces vidéos ont l'air très fraîches et même audacieuses. De plus, la participation d'acteurs célèbres en eux est agréable.
Der Groundhog Day fand am Sonntag, dem 2. Februar, in Pennsylvania statt und bestimmte, wann der Frühling kommen würde. Am Abend dieses Tages fand in Florida der Super Bowl 2020 statt - das entscheidende Spiel der US National Football League, dessen Sieger die Mannschaft von Kansas City war. Die Hersteller von Jeeps nutzten diesen Zufall und veröffentlichten einen Werbespot für Super Bowl, in dem Bill Murray zum Film Groundhog Day zurückkehrt.



Gute Werbung ist der Schlüssel zur Popularität der Marke. Daher wirken die Ideen in solchen Videos sehr frisch und sogar mutig. Darüber hinaus ist die Teilnahme berühmter Schauspieler an ihnen angenehm.
В воскресенье, 2 февраля, в Пенсильвании прошел День сурка, определяющий, когда придет весна, а вечером того же дня во Флориде состоялся Супербоул-2020 — решающая игра Национальной футбольной лиги США, победителем которой вышла команда «Канзас-Сити». Производители автомобилей Jeep решили воспользоваться этим совпадением и выпустили для Супербоула рекламный ролик, в котором Билл Мюррей возвращается в фильм «День сурка».....

хорошая реклама есть залог популярности брэнда, поэтому идеи в подобных роликах смотрятся весьма свежо и даже смело. Тем более участие в них знаменитых актёров приятно.

2 комментария: