четверг, 22 апреля 2021 г.

Netflix will spend $ 17 billion on content this year. The service has released a report and announced the premieres / В этом году Netflix потратит на контент 17 млрд долларов. Сервис выпустил отчет и анонсировал премьеры

 Original news

Yes, all this is grandiose, especially since the plans are more successful for the authors. True, in big films they are not so lucky, but the details are further ... Streaming company Netflix has released a report with first quarter 2021 numbers, covering the period from January to March. The service talked about the viewership leaders, the number of users and the premieres of the fourth quarter of 2021. We will briefly tell you the most important from the report. The leader in terms of the number of views is the series about the robbery in the Louvre "Lupine" with Omar Sy. It has been viewed from 76 million accounts worldwide. Films follow - the fantasy thriller "Death Zone" (66 million) and the family comedy "Yes Day" (62 million). Also in the top five were the series "Fate: The Winx Saga" (57 million) and the full-length crime comedy "Swindler" (56 million). Subscribers who watched more than two minutes of the series or movie were taken into account ...
Да всё это грандиозно, тем более планы в большей степени удаются авторам. Правда в больших фильмах им не столько везет, а подробности далее...

Стриминговая компания Netflix опубликовала отчет с показателями первого квартала 2021 года, включающий период с января по март. Сервис рассказал о лидерах просмотра, количестве пользователей и премьерах четвертого квартала 2021-го. Коротко рассказываем самое важное из отчета.

  • Лидер по числу просмотров — сериал про ограбление в Лувре «Люпен» с Омаром Си. Его посмотрели c 76 миллионов аккаунтов по всему миру. Следом идут фильмы — фантастический боевик «Смертельная зона» (66 миллионов) и семейная комедия «День „Да“» (62 миллиона). Также в пятерку лидеров попали сериал «Судьба: Сага Винкс» (57 миллионов) и полнометражная криминальная комедия «Аферистка» (56 миллионов). Учитывались подписчики, которые посмотрели более двух минут сериала или фильма...


Комментариев нет:

Отправить комментарий