original news
During the quarterly financial report Activision Blizzard to investors it became known that the publisher is unhappy with the performance of the September expansion "Rejected" for Destiny 2, as well as the sequel as a whole.
According to the company's chief operating officer Coddy Johnson, now the involvement of players is high, but the users themselves are less than expected by the publisher. That is why Activision intends to aggressively attract a new audience-this, apparently, was the reason for the distribution of the PC version of the shooter in Battle.net (the offer is valid until November 18)...
Perhaps this situation is not the best for companies. Although this is not hype behavior will be explained by experts.
Во время ежеквартального финансового отчёта Activision Blizzard перед инвесторами стало известно, что издатель недоволен показателями сентябрьского расширения «Отвергнутые» для Destiny 2, как и сиквела в целом.
По словам операционного директора компании Кодди Джонсона, сейчас вовлечённость игроков высока, однако самих пользователей меньше, чем ожидал издатель. Именно поэтому Activision намерена агрессивно привлекать новую аудиторию — это, видимо, и стало причиной раздачи РС-версии шутера в Battle.net (предложение действует до 18 ноября)...
Наверное такая ситуация для компаний не самая лучшая. Хотя такое не ажиотажное поведение найдет объяснение у экспертов.
Комментариев нет:
Отправить комментарий